Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg under mars 2012

Av louise axelsson - 1 mars 2012 11:34

Jaha, då var det 1 mars :) Tiden bara springer fram.

Ännu mer bevis på det är ju att min lilla Lucas blir 9 månader idag! <3

eller har jag fel? räknar jag fel nu ? Nä.. utan han börjar verkligen bli en stor kille nu.

Min bebis! Tänk att om 3 fjuttiga månader blir han 1 år?! oså tänker man 3 månader bakåt, då var det december?

var inte det nyss? typ igår.. Nä fy sjutton :) Bästa månaderna i hela mitt liv,lyckan kan jag inte beskriva <3


Det är verkligen ett underbart väder idag också, nästan så jag vill gå ut naken bara för att man faktiskt inte skulle frysa ihjäl,men den underhållningen bjuder jag inte på :)

Lucas har jobbigt med magen idag.. det var väl lixom dax. Han har kämpat hela morgonen & för ett tag sen kräktes han upp ALL välling och då hade det varit 3 timmar sedan han åt den. Stackars hjärtat! Han somnade i min famn här i soffan medans jag masserade hans mage,nu sover han i sin säng..alldeles för tidigt egentligen & på helt tom mage :/

Men har köpt hem sånna där man har i rumpan.. vill inte egentligen hålla på,men vad gör man då?!

Vill att han ska må bra och vara sig själv,glad och pratig! <3


Nu väntar jag på mamma min, vi ska äta lunch. Hon är så gullig att hon köpt med sig det :) älskade mamma <3

Senare på em så kommer kanske Lucas storasyster Julia hit & umgås med oss innan hon ska iväg på dans,

jätte kul! :) Saknar henne så mycket.


Ursäkta det dåliga bloggande förresten.. har inte haft lust eller ork.

Tröttnade ur där ett tag..massa klag och tjaffs. Men men..

ska bli bättre!


En bild säger mer än tusen ord.

  

min lucas, finast av alla! <3

Grattis på din dag.


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards