Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av louise axelsson - 13 mars 2012 12:24

Hallå :)

Strålande sol idag igen,så jäkla härligt.Dock väldigt blåsigt tyvärr! Men när vi var ut en sväng så var det inte kalla vindar iallafall. Idag har jag redan hunnit med en del. Har damsugit överallt IGEN! Skit drygt,damsuger jag inte VARJE dag så ser der ut som jag inte damsugit på evigheter.Går fan inte att beskriva vad nisseman hårar ner överallt & hela tiden..pluss detta grus och lort väder,som gärna gör sig synligt inne också. Har också hunnit diskat en massa & så har vi ätit tjockpannkaka :) Vilket gick mycket bättre att få i sig för Lucas än förra gången,åt ganska mycket faktiskt :) Hade på lite köpt fruktpuré på och det uppskatta han, sen fick han plocka lite själv och lyckades jäkligt bra med det också :)

Nu sover han i vanlig ordning & jag passar på att sitta här,funderar på om jag ska kolla på en film medans han sover,men känner jag mig själv har jag inte ro till det och kommer antagligen koka mer kaffe & börja städa nånstans..


Senare på em ska vi hinna med promenad iallafall,när vet jag inte riktigt.. Elin var sugen också :)

Men vet inte riktigt om jag vill ner till jernvallen och kika på bowling eller kanske träna och då vet jag inte om det hinns med. Dock blir det ju isåfall promenad dit för oss.

Haha igår gick vi 2 långa promenader med nisse, fan så surig han var! Visst uppskattar han att vara ute långe o så men när vi ska "motionera" så får han ju inte stanna på ALLA ställen han vill får då kommer man knappt nånstans..var nog ute i sammanlagt 3 timmar & dessutom var han tvungen att bada efter första promenaden så då blev han surig men han förlåter fort ;)


Lucas har varit överallt idag;


 

underbar frilla! <3

 

nån skyndar sig iväg efter att ha rivit omkring med alla skor :)

 

jagat fotbollen :)

  

mys framför barnprogram med frillan <3


Idag fyller också Madde 30 år! Grattis till henne :)

Ha en bra dag!

/la

Ovido - Quiz & Flashcards