Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av louise axelsson - 27 mars 2012 21:16

Promenad på över 1 mil idag med bästa Elin & våra pojkar <3

Tur ni finns!






/ la  

Av louise axelsson - 27 mars 2012 11:53

Hallå..

Igår kväll blev det som sagt lite korpbowling för mig,det gick väl sådär!

Började bra iallafall :) Men så igår var det mormor kicki som natta plutten här hemma medans jag spelade.

Han sov så sött när jag kom hem & han hade ätit vällingen. Natten har varit ganska bra, han vaknde vid 4 & var lite ledsen,men inte alls i närheten av natten före. Han fick komma till min säng och somna om.


Jag skymtar faktiskt nånting i munnen på honom,en liten liten prick på tandköttet i överkäken.

men av det lilla jag fått känna så känns den inte nå speciellt.. Kan det ha varit därför han haft feber & var jätte jätte ledsen igår natt?! antagligen.. Har även REDAN hunnit bytt 5 (!!!!) bajsblöjor idag.

Så vi har nog svaret.. får hoppas att han inte behöver lida mer av den där,för som sagt är den inte helt ute ännu.

åååhå 3:e tanden på väg,min lilla?!?! <3


Just nu sover han i vanlig ordning & han har inte haft nån feber idag, så nu är det andra dagen utan feber :)

Så fort han vaknar så ska vi ut på promenad :) Skriver senare troligtvis.

Ha en bra dag!


Blandade ihop en god efterätt till plutten idag,som uppskattades :)

turkiskyoghurt,mosad banan & lite kanel! SKIT GOTT!!

gott med nybakat till frukost.

 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards