Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

- 120729 mys i solen

Av louise axelsson - 29 juli 2012 20:34

En riktigt mysig dag har vi haft.

Började med en rejäl sovmorgon till klockan 10,lucas kan han :)

Väldigt skönt för mamman som behövde det efter nattjobb och lite sömn.

Stökade lite här hemma innan vi tog picknickfilten med oss ut,jätte mysigt att sitta här utanför

vårat hus,stor gräsmatta med lekpark oså ( får göra vad man kan när man inte har egen liten gård )

Hade med oss nybakta bullar,yoghurt,festis & självklart kameran ;) lära gå vagnen följde också med

som vi har ute i förrådet. Efter en timme ungefär kom mina flickor & umgicks med oss en stund,glass och

annat gotta hade dom med sig :) riktigt mysigt!

Sen ville tindra gå hem och lucas han var lite trött så vi gick upp till oss,han sov en halvtimme ungefär

sen var han piggelin & har gått själv jätte mycket hela eftermiddagen,fram och tillbaka :)

Åh man blir så stolt! <3 lagt upp filmklipp på facebook,kommer lägga in det här också så småning om


Ni får bilder istället från dagen;


En super nöjd kille :)


Varför lära sig gå när mamma kan köra runt mig? ;)


Fina barn <3


MYS!


tittaaa :)

Åhej vad duktig jag är :)

tror minnsan vi blir stolta båda två :)


/ la  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards