Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

- 120717 godnatt

Av louise axelsson - 17 juli 2012 22:10

Godkväll!

Nästan nyss hemkommen från jobbet,14-21 stod på schemat idag :)

Före det hann vi tack o lov med en promenad på 1 mil,i ett härligt och lökigt väder!

Sen gjorde vi inte så värst mycket före jobb,laga lunch och sen är det ju time för

Lucas tupplur, så han sov när jag stack.


En bra kväll på jobbet också,hade planerat att stanna vid ica & handla påvägen hem..

insåg att plånboken låg i skötväskan!! jobbigt det där att skifta mellan olika väskor.

Börja väl små grina litegrann men bästa  Jenny skrammlade tack och lov ihop så att jag kunde

köpa ciggisar iallafall,2 st hade jag kvar & ska ju som sagt börja  jobba 7 imorgon

så då är ju inget öppet. Puss till Jenny ^^

Så nu ligger plånboken i rätt väska,så då kör jag handlingen i mån efter jobbet istället.

Lucas han ska vara hos sin pappa i mån och blir hämtad halv 7 imorgon bitti.


Lucas var jätte ledsen nyss här,kramades lite och byteblöja.

Fick en skvätt välling till och jag tror han somnade om igen <3

Själv är jag super stressad bara för att jag börjar ju imorgon, blir alltid det när

jag jobbat kväll och ska upp efter :) Så nej nu ska jag dyka ner i sängen och knipa ögonen.


   


/ la





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards