Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

- 120731 nöjd!

Av louise axelsson - 31 juli 2012 14:12

Hejsan.

regn idag, jo iallafall när jag skulle cykla hem från öb! så fort man kom hem sluta det och solen kom fram...

Ja, tog iallafall tummen ur och cyklade dit,jag & lucas :) Har länge sagt att jag ska köpa fler förvaringslådor till Lucas,äntligen fick vi det gjort! leeeeeeksaker överallt ibland ju.

Och super mormorn kom så lucas slapp cykla med mig i spöregnet,

snäll sådär hon & stackars hon fick kortare lunch. Slapp ju även cykla med 2 lådor,

vilket kanske kunde varit jäkligt bökigt :P en rolig syn för andra kanske.

Också köpt en till "höst" jacka till honom, regnställ köpte ja för inte så länge sen också.

Ett till sånt ska vi väl skaffa,känns som man behöver extra med allt då han snart är så stor

att han ska börja på dagis! lillalillalilla duuuu.

svårt att veta också hur mycket prylar som behövs,men det bör man ju få information om där sen.


Lucas han sover just nu, blev lite för sent egentligen så han får inte sova nå länge.

Ska fylla på kaffet & ta en cigg på ballen innan jag väcker honom :)

ååååh sen fick jag ett sms att mitt paket har kommit :D måste försöka hinna med att hämta det

innan jag börjar jobba kl 16. Bästa mormor Kicki kommer och busar med Lucas när jag jobbar.


Det första han ville i morse var att sätta sig i den här :) Där satt grabben och kollade på ett

helt avsnitt av Emil, tror han aldrig suttit still så länge utan att typ äta eller så :)

Vackraste och goaste du! <3


nöjd som tusan med jackorna! :)


 


Imorgon är jag ledig, dock ska hjärtat till sin pappa :( och tydligen gick det inte att byta dag.

fullt upp på semestern -_-

känns bara så förbannat tråkigt att inte få vara med honom när man väl är ledig..

sista tiden på schemat nu så har jag väldigt få lediga dagar,typ en i veckan.

Men det är ju bara för en kort tid :)


Nä hejhopp!


/ la

 
 
Fröken M

Fröken M

4 augusti 2012 07:50

Riktigt fina jackor !!
Vi skulle behöva ge oss ut på jakt efter lite nytt nu inför hösten :)
Ha en bra dag !!

http://www.frokenmela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards