Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

- 120728 fläskmätt

Av louise axelsson - 28 juli 2012 21:21

Hej.

Ja vad har vi gjort idag? Jobbade ju som sagt natt så jag sov fram till 13 ungefär.

Körde igång med städning på en gång nästan,ja hällde väl i min mängder med kaffe

först såklart. Dammsugning och diskning, ville skynda mig så jag kunde ringa hem Lucas :)

Ja sen ringde ja och då sov pluttis men kanske en timme senare så mötte jag dom på Ica.

Handling och lite glass ätning,mys i finvädret :) dock gick det ju rätt snabbt över och det börja

spöregna ( i vanlig ordning ). När vi var hemma sen var Lucas så otroligt underbar och mysig.

Och jag hade sånt lyckorus av att få hem honom och att få så många långa och goakramar

som bara innehåller en massa kärlek, det är oslagbart!! <3

Vi har också bakat,vaniljbullar & sen nå slags eget påhått av ett tårt recept^^ Lekt i köket idag alltså ;)

eeeh, bättre lycka nästa gång. heheh

Åh hemgjorda hamburgare har vi också hunnit med! Ja så om nån är gullig och kommer hit och städar

köket i morgon bitti så vore jag väldigt tacksam ;) hehe nä men fy hur det ser ut. 

äh ska ha nå att göra i morgon också...  Nu orkar jag inte, ska ta mig ett glas vin

& sen somnar jag gott!


Ja förutom städning i morgon då så ska vi bara VARA! mamma och lucas.

Leeeeeeeeeeedig! :)


Kvällens tandborstning,kan själv ;)


Visar hur stor han är :)

 

insperation av mormor :)


haha trött o risig mamma?? ;)


/ la  

 
 
Ingen bild

Elin

28 juli 2012 21:42

Fina du! <3 Fina ni! Vi saknar er! <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards