Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av louise axelsson - 27 juli 2012 12:35

som vanligt är jag kass på att uppdatera,men har egentligen heller inte så mycket att skriva.

Jobbar mest,klagar på vädret ( dock inte senaste dagarna^^) & myser massa med hjärtat!

Men tänkte kasta in några rader nu.


Lucas han sover just nu och ska vid 14 åka till sin pappa & sova där inatt för jag jobbar inatt.

Innan jag ska försöka vila har jag lite saker att uträtta :)


Ska cykla hem till pappsen och träffa min lillasyster för första gången :) Ja

jag har fått en liten syster vid namn Alice :) Så nu har jag en lillebror & en lillasyster.

Spännande att Lucas har en moster som är 14 månader yngre ;) hihi. Dom kommer nog ha kul ihop <3


Ja och så har min älskade Rebecka lämnat (mig) sandviken igen,dumma göteborg ;)

Men vi hann med en utekväll,fika och mysa på stan med favoritglassen :) ses vi till JUL?!


Nä ni får lite bilder istället.



handling idag :)


 

finast!


Idag är det Lilly's dag, lilla ängeln fyller 1 år.

Tänker extra mycket på din mamma & dig idag.

Tänder ljus <3


/ la



Ovido - Quiz & Flashcards