Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av louise axelsson - 5 mars 2012 07:59

Godmorgon!


Drömde sjukt konstigt inatt.. känns som jag inte sovit ordentligt! det har varit drömmar som verkligen skulle kunna vara verklighet. Avslutade med att drömma att jag gick & la mig,vaknade och kollade på kl och den visa då 13.00? haha! jag studsade upp och tänkte VAD FAN? men klockan i verkligeheten var bara 06 ;) undra om jag är utvilad?

Somnade iallafall om igen & vaknade av Lucas prat kl 07.15 :)


Nu äter han morgon välling & mamman dricket kaffe,i vanlig ordning.

Ska göra oss klar för ett par timmar på öppnaförskolan :) alltid mysigt.

Har kommit fram till en sak, jag brukar alltid jaga sällskap dit & om nån inte kan så brukar vi också strunta i det..

Men har bestämt mig nu att det ska jag strunta i, ska gå dit endå. Det är så mysigt där,Lucas tycker om det. Jag tänker ta vara på den här tiden, den här tiden med öppnaförskolan är snart förbi. Tiden springer ju förbi så snart är han för stor ju,dessutom nu när man är mammaledig & har tiden :) 

Vill inte tänka tillbaka sen och tänka att ååh, varför var jag inte där mer....osv

Det är bra för Lucas & även för mig. Ska ta vara på den här tiden!

Men idag ska vi träffa Elin & Igor där,vilket vi oftast gör :) <3

Bild från igår kväll. När jag gick in till honom en sista gång innan jag la mig.

Blev så varm i hela kroppen, går inte att beskriva med ord!

Alla känslor & all glädje jag känner när jag ser min lilla pojk,min son <3

finast i hela världen.

 

& denna bild är från nu i morse :)

Nu förtiden sitter han alltid upp när jag kommer in,älskade <3

  


Ha en bra dag.

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards