Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av louise axelsson - 20 mars 2012 15:58

Ja men sådär ja!

Hur länge han man ha pengar på kontot då? haha. Barnbidraget försvinner fortare än det kommer.

Min fina vän Elin hängde med på en shoppingrunda idag,underlättar ju verkligen att hon har bil,bökigt att storhandla med bara vagnen :) rusta,dollar och willys.. Ica hann jag med före. Ja sa jag att pengarna är borta?

Men har bara fått med mig saker som behövs,så vad gör man då. Blöjor,30 liter välling,våtservetter,barnmat,barngröt.. ja osv. Tänker på den som skrev den där dumma jävla komenteraren förr på facebook om folk som skaffar barn för att få "mer pengar" alltså barnbidrag - är ju helt ute och cyklar,visserligen har människan inte barn så därför lätt att öppna truten :)

Men nu har vi så vi klarar oss, några dagar ;) Känns iallafall jätte skönt att ha den handligen klar.

Tack bästa Elin, nästa gång tar vi en lunch också :) <3


Påvägen tillbaka somna lucas i bilden.. i ja 5 minuter kanske? & då tyckte han tydligen att han sovit klart..

5 minuter är väl ungefär som 1 ½ timme tyckte han då. Nu är han ju däremot trött och gnuggar ögonen.. men på tok för sent för en liten nap. Han fick nyss mellis & fick smaka leverpastej för första gången,verka va en hitt måste jag säga, eller kanske var det mitt hembakta bröd? ;) höhö.. Plutten är nu nybadad & vi ska väl leka omkring här för att hålla oss vakna & självklart mysa,som bara vi kan <3


skriver kanske ett par rader ikväll,eller så har jag inte tid för jag fortsätter nog mitt One tree hill maraton :)

ha en fortsatt trevlig dag.


 


 

the only way her heart will mend
is when she learns to  love again

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards