Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av louise axelsson - 21 mars 2012 20:07

Hej.

Älskade Lucas fick plötsligt en super högfeber idag :/ Vi hängde med Cia till köpis på fm & allt var bra.

Inge extra gnällig eller trött var han. Somnade i bilen på väg hem,käkade lunch hemma & sen ville han sova mer,vilket jag verkligen inte hade räknat med eftersom han brukar hoppa den när han somnar en kortis före.

Men han sov i en halvtimme & när jag tog upp honom då var han hemskt varm,kände med en gång att han hade feber..han hade då 39.5 :( älskade liten. Halvsov sen en halvtimme timme på mig här i soffan.Alvedonen värkte och han blev piggare en stund. Han har ätit bra & druckit mkt vatten iallafall. Men fram mot halv sex,sex blev han trött & slö,febern visa då 39.8 :( han höll nästan på att somna sittande,tillslut låg han bara på sin lekmatta & slappa,ögonen kämpade för att hållas öppna. Fick i han lite välling men han var inte så sugen men han somna & sover nu i sin säng.

Får se hur denna natt blir,stackars älskling <3


slappar med nästan 40 graders feber <3

( gillar stilen med benet hihi )  


& jag har provat att baka pizzabullar eller kanske kan kalla dom tacosbullar för första gången,

hade väl inte precis allt man vill ha på hemma men dom blev goda & fula :)

Ska absolut planera bättre nån gång & göra med annat på. Men vem gillar inte tacos,pizza & bullar ;) haha.


 


ja,lite dagsfärska bilder till er.

Nu ska jag fortsätta mitt one tree hill maraton :)

& vet ni? Jag tänker nog lägga mig i sängen & göra det!

*håller tummarna för att min prins får sova ifred för den dumma jävla febern*

/ la


Ovido - Quiz & Flashcards