Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av louise axelsson - 22 mars 2012 19:50


Mammas lilla feber kille <3

Hur ofta somnar en snart 10 månaders i famnen så här?

Han har slumrat till 4-5 gånger såhär idag. Lilla hjärtat <3

 

Febern har som högst varit uppe i 40.2 grader idag,tycker så synd om honom.

Men han har ätit bra & druckit vatten. Min älskade mamma kommer snart hit med mer alvedon/ipren,nyponsoppa & glass till mig :) Eftersom lucas inte får äta glass så bör ju jag göra det åt honom när han är sjuk? eller hur ?

Hon skämmer bort mig med Ben&Jerry's dessutom <3


/ la

Av louise axelsson - 22 mars 2012 09:02

godmorgon.

Natten har varit jätte bra faktiskt,Lucas har sovit lika många timmar han brukar. Lite gnäll har det varit men när jag gått dit så har det varit i sömnen. Febern är kvar,morgontempen var 38.8 :/ Men nu har han fått alvedon & är "pigg".

Själv vakna jag klockan 6 & var jätte pigg! Tanken slog mig att jag skulle gå upp & träna på crosstrainen,har ju flyttat den till sovrummet så det skulle ju inte ha stört Lucas nått.Men av bara tanken så somnade jag tydligen om.

Vi vaknade sen halv 8.


Men idag blir det inte mycket för oss, måste nog till ica? det får man väl? måste man så måste man väl?

Aja det visar sig. Friskluft är väl kanske bra?

Stackars nisse däremot får inga långa promenader idag.. Ibland är det ganska svårt att vara ensamstående med litet barn & hund.. lite kruxigt faktiskt. Som nu när Lucas är sjuk så blir ju han lidande också. Tur min älskade mamma finns & hjälper oss så mycket hon kan. Som ni vet brukar ju nisse vara hos dom på helgerna.


Nä men mer kaffe på det här så.

hörs sen!


Skriver grattis igen till 2 fina flickor, Lisa & Monia som fyller år idag! :)

Hoppas ni får kanon bra dag! <3



 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards