Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av louise axelsson - 25 mars 2012 19:45

japp, fortfarande feber här hemma. I morse hade han konstigt nog högsta morgen tempen.

Men den har inte varit över 40 grader idag,som den varit de andra dagarna.

Pratade med sjukvårdsupplysningen i morse, ska ringa igen imorgon och få komma till hc om febern är kvar,

vilket jag tror för han hade feber nu innan läggning. Suck, jag vill att min lilla pojke ska må bra..

Han har ätit bra dom här dagarna,förutom vällingen den har han inte velat ha,han har druckit halva av det han brukar förutom ikväll då han inte ville ha nånting :/ försökt känna i munnen men det är inte det lättaste på en envis liten Lucas som absolut inte vill. Ska prova ha den rumsvarm i mån får se om det funkar bättre.

Skrutten är väldigt mammig & vill helst inte att jag ska lämna rummet,

han är också väldigt gosig & har pigga stunder då han charmar mig allt vad han kan :) Älskade lilla,bli frisk <3

Har iallafall tagit oss ut från sjukstugan idag för lite friskluft,en promenad på ca timme.

Nu sover han,utan välling i magen..får se om han vaknar om ett tag och är hungrig.


Jag ska väl fördriva tiden vid datorn till bb börjar.

Här kommer lite bilder från det senaste dagarna:







/ la  

Av louise axelsson - 25 mars 2012 10:44

Sorgliga minnen. Enligt min gamla kalender blev jag husägare idag för 1 år sedan.

Oj så glad jag var & vad ljusframtiden var. För 2-3 veckor (?)..sen var den mörkare än nånsin.

Hahahaa..ja det var ett kul skämt man fick vara med om. En del har väl en tragisk humor & spelar fula skämt.


Jag är glad för vad jag står idag,jag trivs i mitt hem & har världens finaste barn.

& att vara mamma är tammefan det bästa som kunnat hända mig :)

Jag har världens bästa mamma som hjälper mig med så mycket,usch hur vardagen skulle sett ut utan henne,

hur ska man nånsin kunna visa tillräckligt med tacksamhet?

Vet ni vad jag ser fram emot? att kunna se ett år tillbaka där inte det finns nå mörkt..vilket jag kan göra dagen då Lucas blir 1 år,då kan jag se 1 år tillbaka och bara se gjädje! Underbart :) <3


/ la



Ovido - Quiz & Flashcards