Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

- 120325 fortfarande sjuk..

Av louise axelsson - 25 mars 2012 19:45

japp, fortfarande feber här hemma. I morse hade han konstigt nog högsta morgen tempen.

Men den har inte varit över 40 grader idag,som den varit de andra dagarna.

Pratade med sjukvårdsupplysningen i morse, ska ringa igen imorgon och få komma till hc om febern är kvar,

vilket jag tror för han hade feber nu innan läggning. Suck, jag vill att min lilla pojke ska må bra..

Han har ätit bra dom här dagarna,förutom vällingen den har han inte velat ha,han har druckit halva av det han brukar förutom ikväll då han inte ville ha nånting :/ försökt känna i munnen men det är inte det lättaste på en envis liten Lucas som absolut inte vill. Ska prova ha den rumsvarm i mån får se om det funkar bättre.

Skrutten är väldigt mammig & vill helst inte att jag ska lämna rummet,

han är också väldigt gosig & har pigga stunder då han charmar mig allt vad han kan :) Älskade lilla,bli frisk <3

Har iallafall tagit oss ut från sjukstugan idag för lite friskluft,en promenad på ca timme.

Nu sover han,utan välling i magen..får se om han vaknar om ett tag och är hungrig.


Jag ska väl fördriva tiden vid datorn till bb börjar.

Här kommer lite bilder från det senaste dagarna:







/ la  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards