Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av louise axelsson - 28 mars 2012 16:48

Hej!

Haft en toppen dag! På förmiddagen åkte jag,elin & grabbarna våra till den nyöppnade barnaffären vid owes,

tror den heter Underbarn. Åh så mycket fint det fanns där!

Kommer absolut åka dit igen,med lite mer pengar nästa gång :) Köpte iallafall en grön mössa där,

bild kommer längre ner. Tog en sväng in i köpis också,hm & skoaffär.

Hittade såklart lite saker till Lucas där också,på rea faktiskt..det mesta. Innan hemgång fläska vi på mcdonadls,

vilket vi har tjatat om länge nu! eller mest jag..minns ju fan inte sista jag åt där?!

Gott som vanligt & givetvis samma ångest senare..men ny dag i mån ju! :)


Lucas är just nu hemma hos sin pappa en sväng,kommer väl tillbaka om ca timme.

Jag har hunnit med rasta voven & druckit en kaffe hemma hos Cia <3

+ fyllt på ångesten ännu mer med en massa socker,vilket man alltid gör efter donken.

men gott ;) Nu ska jag kika på ett avsnitt One tree hill & kanske hinner jag dammsuga lite också

innan älsklingen kommer hem igen.


Massa bilder;


Hur kunde du blir så otroligt vacker?







 


 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards