Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av louise axelsson - 7 mars 2012 12:34

Hej!


Vilket underbart väder det är idag!  Just nu sover plutten & jag har Cia här på kaffe :) När Lucas vaknar då ska han få mellanmål & sen ska han hem till sin pappa ett tag. Medans han är det ska jag & Cia ta oss en promenad,antagligen blir det mer kaffe också ^^


Idag på förmiddagen har jag bytt gardiner, vill köpa nytt men när pengarna inte finns det det just nu får man ta vad man har! men blev väldigt nöjd i köket,nu är det verkligen vår/sommar där, blev just & fint :)

Har även flytta bordet & ställt det mot fönstret,härligt med förändringar!

  

Kanske man ska vara lite mer social nudå, med bästaste CIAAAAAAA! <3


Bilder från igår på min älskade;

  

Jag älskar dig så mycket att jag får ont i magen!


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards