Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av louise axelsson - 16 mars 2012 22:13

lillplutt gungande <3

Kan inte förstå hur man kan vara så perfekt!

Imorgon ska vi ta en titt på en annan lekpark.

Det är inte det lättaste att hitta gungor där det finns en för dom minsta..

 


bakat bröd till oss fick avsluta denna mysdag.

Imorgon tänkte jag visa lite av det som fanns i paketet jag hämtade idag.


/ la

Av louise axelsson - 16 mars 2012 10:34

Idag vaknade jag väl härligt?!

Att höra maamamamma det första man hör är väl en fantastisk start på dagen? & sen när man kommer in så lyser hans leende varmare än solen :) så härligt!

& ja solen lyser även idag,har inte tagit någon lång promenad än men ska absolut göra det efter lucas har sovit lite. Hoppas också på att få hämta ut mitt paket på ICA också,om det blev skickat igår natt bör det väl få hämtas ut idag? Men med min tur får jag väl vänta tills på måndag..

Kanske jag får hem TVN idag också,eller iallafall under helgen är det sagt. Hoppas!


Det har varit mycket skriverier om barnens färger på kläder i alla grupper man är med i..

funderade en stund och mina favoritfärger på barnkläder är nog lite av det gammla..

Alltså brunt,gult,vitt,grönt.. förstår ni hur jag menar när jag skriver lite gammaldax? :)

tycker självklart om olika blåa färger på Lucas också, men det är ju så "vanligt"..

men han är ju finast i allt så skulle han få en rosa klänning på sig så skulle han passa i det också.

så det så =D


Undra vad vi ska äta till lunch idag? Igår fick Lucas smaka koktkorv för första gången (skalad), det gick faktiskt ganska bra.. inga kväljningar iallafall! :) Tror det får bli favvomaten, typ pasta bolognes/pasta skinka eller lasange.. Pasta är ju godast.. fortfarande inte förtjust i potatis. Men vi övar lite då och då.


Nä nu blir det annat, måste nog koka lite mer kaffe också.

kom precis på att mitt internet bör dö snart..

Och jag är så jävla fattig så kan inte fylla på det förtillfället..tror ja.

uhuuuuu.


    


Grubblat mycket över en viss person,AHA tänker ni alla fattar vem du menar. Men nej..fel.

är faktiskt lite ledsen över denna person,dåligt intresse.. vilket kanske är sant och då är det ju så..

kanske är inte det nå speciellt för denne person.. & isåfall smärtar det mitt hjärta nå frukstansvärt.

Vet heller inte om jag ska ta upp det? eller låta det vara bara.. besviken har man ju varit förr så man lär sig väl att leva med det. Vill heller inte ta upp det och känna att det bara är för att jag har tagit upp det.

svårt de där.. Jag grubblar ett tag till...

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards