Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av louise axelsson - 17 mars 2012 08:41

Haha ååh ^^ Imorse vaknade jag som vanligt av att pluttis prata & ropa på sitt egna lilla vis.

han lät väldigt road från sitt rum så jag hade inte bråttom upp. Låg kanske 5 minuter & lyssna..plötsligt blev det helt tyst så då smög jag dit & skulle se vad han gjorde för bus.. så här såg han ut då;

   

Sötnosen har alltså somnat om,vänt sig helt i sängen & somnat halv sittandes på sin ena nalle :)

Såg riktigt mysigt ut ju?! <3

Så jag hann i lugn o rå slå igång bryggaren gå på toa & dricka en kopp kaffe innan jag smög dit igen & så satt han upp och höll sig i spjälerna utan att ha sagt ett ord & gav av ett glädjetjut :) hihi.

Nu kryper han omkring & utforskar allt. Jag ska strax duscha så då får han roa sig med att kolla på mig..måste ju va sjukt kul?! :/ haha.

Sen ska vi till Ica, ska skicka tillbaka lite kläder som var för stora..första gången jag gör det? annars brukar man alltid tänka ja men nån gång kan man ha det eller bara hemma, men denna gång tänkte jag vara duktig.

Ska också baka mina älskade skorpor under dagen,kanske prova en ny sort?


Aja, skriver mera senare.

Ha det så bra.

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards