Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av louise axelsson - 4 mars 2012 18:24

Hallå.

Dagen idag har varit lugn och behaglig.

Vaknade av att lucas klängde på mig, vaknade att pussar & små vassa tänder :)

Morgonmys i soffan som vanligt, sen någon gång vid halv 10 kom Lucas pappa & hämtade honom.

När han hade åkt så dammsög jag,torkagolv & diskade.

Gick också till affären & sedan hem till Cia & drack kaffe! :) Plutt kom tillbaka vid halv ett ungefär.

Inte långt där efter somna han och sov en stund. Medans började jag baka, hade ett paket jäst som gick ut i morgon så då passa jag på att göra bullar, sökte på nå nytt att prova..

kardemummabullar m kanel..

Fick bra mycket hjälp av gobiten Lucas när han vaknade :)

Underbara du <3

         


Dom blev inte speciellt snygga..

Men mamma kom med nisseman precis när dom blev klar, hon godkännde dom :)


Nu har jag en liten klätterapa här,som gäääärna vill äta på datorn :)

hihi, man behöver bara säga Nej utan att röra honom och han visar direkt sitt temprament! ;) pluttis!


Han är nog lite trött också, mamman också.. Snart välling och kvällsmys isoffan.

Sen ringa bästa cia & snacka skit :)

hörs då.

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards