Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av louise axelsson - 6 mars 2012 09:25

Hej!


Hade super mysigt i vanlig ordning igår på öppnaförskolan med Elin & Igor! Vi tog oss sen en härlig promenad på en timme. Otroligt vad jag är glad att jag träffat dom, Känns som vi kännt varandra länge, vi är så lika & man kan verkligen prata om allt mellan himmel & jord med henne. Och som Elin skrev, vad tråkigt vi skulle ha utan er <3

Jadu, här hemma vaknade vi 08.30 Det har nog aldrig hänt,möjligtvis om man haft en en natt då man har varit vaken ett par timmar,men i natt var det sammanhängande och Lucas har sovit nästan 14 timmar :) Hörde han prata från sitt rum vid 06.30 men det blev snabbt tyst och ja,vi sov till halv 9. Eller jag klev upp då & han vaknade nog av att jag rörde mig utanför. Nu kryper han omkring till alla rummen & hittar på bus.

Jag har ju knappt accepterat att han kryper, han har ju inte gjort det speciellt länge, inte ordentligt iallafall.

Men igår övande han otroligt mkt på att nästan resa sig,heeeela tiden.. & övningarna fortsätter idag.

Nu får det väl lugna ner sig, det gååååår så fort! stttttttttttttooooooooopp! :)


Bild från igår;

  


Nu ska jag göra mig i ordning, ska hem till Linda på kaffe om ett tag :)

hon bor bara ett ögonkast ifrån oss numera. bokstavligen också ;)

Sen på em vet jag inte vad vi ska göra, en promenad ska vi allt hinna med. Kanske bowling? Nja..


bild från idag;

   


Nä nu måste jag göra nått åt skatboet på huvvet & kasta på mig ett ansikte.

Ha en bra dag.

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards