Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av louise axelsson - 11 mars 2012 11:34

Mammas stora kille!

Gud vad fort allt går nu,lär sig så mycket.

Dock tror han att han inte behöver hålla sig,så det gäller och vara med :)

Bilder från i morse;

 


Plutten är förtillfället hos sin pappa, kommer tillbaka när han ätit lunch oså.

När han åkte dit klädde jag på mig och tog mig en promenad på 1 timme,vad mycket fortare man kan gå utan vagn?

dock är det svårt,konstigt nog.. haha alldeles som man måste hitta balansen igen. Skönt att faktiskt gå utan vagn man kan som sagt gå lite fortare,men mycket mysigare med vagn & plutt! <3

Innan jag gick hem igen stanna jag hos cia & fick mig en koppkaffe,väl hemma så har jag diskat & nu sitter jag här.

När plutten kommer tillbaka vill han antagligen sova en stund efter det tänkte jag att vi skulle gå upp på ICA & hålla min kära mor lite sällskap som sitter & säljer bingolotter för bowlinglaget.

Vet inte vad vi mer ska göra,nisseman kommer tillbaka ikväll & fick höra att han måste bada,så ska väl plåga honom med det. Tråkigt väder för en hund som nisse, vit & inga ben..haha,kropp & sen tassar. Lortgrisen <3


Igår hoppade plutt sin sovning, då jag skulle till Madde och tänkte att då kan han ju sova vidare i vagnen men han sov en kvart istället för 1-2 timmar som han gör hemma. Så sen på hemvägen så somna han sittande i ca 10 min..

Försökte få honom att luta sig tillbaka,gick en stund men sen studsa han upp i sittställning,dock med ögonen stängda ;)

Nyfiken,envis & trött ;

  


Angående melodifestivalen, det måste ju vara första gången man typ inte skäms över vad som vinner?

Absolut rätt låt gick vidare,en super härlig låt! Klockren att träna/promenera till tycker jag!

nä nu ska jag vänta in min älskling! <3

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards