Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 24 januari 2012

- 120124 onödigt

Av louise axelsson - 24 januari 2012 08:03

Godmorgon..

24 januari.. en hel månad sedan det var julafton. Tiden den går den.. fort också..


Jahaja, har ju inte nått direkt att skriva förtillfället. Inget "intressant" men skriver ett par rader om dagen iallfall.

Vi vaknade vid 7 idag,Lucas sov i sin säng från 20-7 utan ett enda nattmål.. Han vaknade omkring 4 men somnade om i sin säng efter några klappar på rumpan. Jag har drömt en massa konstigt inatt,minns bara några detaljer och blandar nog i hop alla drömmar. Sjukt hur man kan drömma konstigt och dåligt. Tur man ibland drömmer bra eller åtminstonne inte minns vad man drömt.

Nu dricker jag kaffe och Lucas har precis ätit morgon välling och har fått på sig kläder,sitter på sin lekmatta och är så nöjd. Alltså, jag skulle kunna titta på honom i evigheter! Han har blivit så stor och så duktig.. Jag är så stolt att just du är mitt barn,älskade lilla hjärta. & han är så underbar när han vill pussas, smackar och charmar så man får nästan ont i magen :) hihi.


Tänkte gå till affären före lunch och då passa på att ta en promenad, tror jag.. Dom senaste dagarna har jag tappat motivationen till promenaderna,har jag ens gått nån på hela helgen? tror inte det..

Om ändå det kunde bli vår så kanske det kändes en aning roligare,orkar inte med vinter helvetet mer nu.

På em kommer troligtvis Lucas pappa och hälsar på honom en sväng.. och jag tänkte då att jag kanske kan gå igenom Lucas garderob medans. Bör göras iallafall inom snar framtid..


Nedu.. Nu får det räcka.

Ska hämta mer kaffe o kanske man borde äta frukost också.

Ha en bra dag.


  

 

lucas axelsson <3


/ la 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards