Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av louise axelsson - 4 januari 2012 16:36

Hallå.


Passar på att skriva lite här medans plutten sover sin eftermiddagslur.

Vet inte när jag skrev sist riktigt men i går var vi allafall till BVC. Alltid lika spännande tycker jag :)

Min plutt väger nu 9kg ganska precis & är 68cm lång,fortfarande en kort liten knubbis :) Tittade i min bok från när jag var liten och jag var också kort och tjock.. till och med kortare i hans ålder!

Oja som dom sa på bvc så är det väldigt ärftligt. Men idag är jag ju 174cm lång så det ändrades ju..

Var bara hemma sen och slappade,badade & bakade kladdkaksmuffins :) som jag idag inte kan låta vara tydligen..


Idag har vi varit & handlat,mötte pappa vid ica & fick lite filmer..Frågade efter filmen Remeber Me ( Robert Pattison lixom ) haha och då fick jag den & 3 eller 4 filmer till där han är med. Gissa om jag ska titta på film ikväll?!?!!!!?  

Promenerade i en timme ungefär,gjorde självklart en vurpa också..skit pinsamt. skit ont.

Stannade på solbacken och sa hej också,min mamma jobbar där och jag har jobbat extra där i nått år.

Måste ju visa upp min fina plutt ibland :)  Väl hemma sen laga jag mat,skit kul som det är att laga till bara mig..

Som sagt så sover plutten nu, antar att jag måste väcka han sen.. somnade lite för sent idag.

Men innan det ska mamman ta en till kopp kaffe.


Imorgon hoppas jag på IKEA.. trotts fattigdom. hahah



   



/ la

Ovido - Quiz & Flashcards