Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av louise axelsson - 26 januari 2012 09:16

Hallå där..


Svettig och ont i magen,haha jo tack! tränad är man ju verkligen..

Har kört 30 min på crosstrainen,damma av den lite..ont i magen har jag för att jag plåga mig med situps!

Magmuskler vad är det lixom? Såg nog lika fånig ut som jag kände mig,för Lucas skratta högt åt mig! :s

Tur man roar nån.. :D Nu ska han även få roa sig med att sitta o glo på mig när jag duschar.. hur kul kan det vara? När jag brukar dra upp drapperiet sitter både hund,katt och barn och bara glor på mig i badrummet.

Vad vi mer ska göra idag vet jag inte. Känner för en innedag och bara vara. På eftermiddagen kommer nog Lucas pappa och hälsar på honom igen..



Igår tog vi oss en promenad ut till Madde.. Var där rätt länge,blev bjuden på lunch o fika :)

Lucas hade en såndär jobbig dag med nr 2 igen.. Fick hjälpa honom i några timmar tillslut kom det..Stackars älskade barn, kan inte vara meningen att det ska bli sådär bara för man inte gjort ifrån sig på 2 !!! dagar.. Men sen hela eftermiddagen och kvällen så var det blöjbyte stup ikvarten, då blir det ju också synd om honom.. Har iallafall köpt hem mer lactulos och nå lavemang av nåslag, bra att ha hemma..tack mormor Kicki. På hemvägen igår från stensätra gick vi till affären och hämta ut lucas kläder :D Jätte fina,dom coola strumpbyxorna och fleeceoverallen är dock för stort men det gör inge,står ju inte på förens han kan ha det. Fick även iväg en hel del kläder igår,som lucas växt ur, kom ett par och köpte lite. Igår somnade lucas strax efter 20 och sov till halv 7 i sin säng :) Nu har det gått några nätter utan ett nattmål,duktig kille :)


Nädu, nu väntar duschen och sen frukost till mamman.

ha en bra dag..


Lucas i en av dom nya kläderna <3

 


Du är hela min värld, jag älskar dig så mycket!!


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards