Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av louise axelsson - 7 januari 2012 15:28

Fredrik har räddat bilder från förra datorn!

Måste dela med mig av några som jag nästan glömt på gravidmagen! <3


Minns känslan denna dag, gud vad jag längtade efter min lucas.

vecka 37+2


Fettot,sista kortet med magen. vecka 37+9

Dagen efter kortet åkte vi in till förlossningen :)

  


 


Vecka 30 om jag minns rätt :)

    



Hehe, ingen tvekan var det här om att det var en liten pojk därinne ;) <3

   


kul att få se bilder som man trodde man aldrig skulle se igen. 

/ la

Av louise axelsson - 7 januari 2012 08:13

Godmorgon.

Har vaknat ett antal gånger inatt av att pluttis ligger nyps och rivs :) pratglad som bara den så det är ju skönt att han åtminstone inte är ledsen på nåvis när han inte vill sova.Har iallafall as ont på ena örat vid örhängerna för dom har han lekt med inatt, det roliga är att jag drömde att i min dröm att jag hade ont i örat,sen vakna jag o insåg att det var plutt som lågbakom det :) Är för bekväm för att ge mig in på att få han att sova i sin säng just nu, speciellt när jag fortfarande ammar honom på natten. Men det kommer inom kort!

Idag tänkte jag försöka ta det lugnt,försöka att ge fan i att typ städa! som jag gör varje dag i stort sett. Diska måste jag ju såklart göra annars blir jag nog tokig.Men annars så ska jag försöka att bara vara idag, inga speciella måste. Bara mys & leka.. Hade jag tänkt iallafall. Kanske ska en byrå målas idag med sällskap av mamma,men det är ju bara kul!


Igår så hade jag en super mysig dag,min lillebror Isak och "systern" Kim kom hit och hälsade på dagen. Drack kaffe och fikade. Lucas fick såklart en FOTBOLL av Kim i julklapp, typiskt kimmen ju :)

Inte allt för långt efter gick jag & lucas till affären,handlade och mötte Elin & Igor :) Hade myskväll med dom igår,alltid lika trevligt <3 Vi hade massa gotta här hemma och vi tittade på Remember Me, Jag vet att jag nyss sett den man hallå?! spelar roll, kollar gärna idag också ;) haha.

När dom kilat hem drog jag igång filmen "Water For Elephants" där killen min också är med. Den var också bra faktiskt.

Kom i säng sent i går, för att vara jag iallafall! tror hon var efter 12 när jag la mig. Det ångrar man ju lite när just den natten så ska lucas vara piggelin, men så är det! En kanna kaffe så är man ju igång :)


Japp, så var det med det. Ha en bra dag, det ska jag.


   



/ la

Ovido - Quiz & Flashcards