Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av louise axelsson - 18 januari 2012 10:28

Hej..

 

Som om man inte var trött nog hela dagen igår efter all städning jag var duktig med att roa mig med,dammsugning,torka golv,diska,tvätta massa maskiner osv..

idag kommer jag nog somna gående. Lucas somnade ganska tidigt igår, före kl 19 & jag funderade nästan starkt på att gå och lägga mig då också,men tänkte att det var lite väl tidigt! Varför går man inte o lägger sig om man vill? spela roll om kl är halv 8? Speciellt om man är as trött och ensamstående, all kraft behövs ju!

Men höll ut till kl 21 ungefär,då la jag mig.. Hade trotts min trötthet problem att somna.. Börja känna att jag somna vid 22.. Vem vaknar då från sitt rum tro? Jo lillen min.. Bara att kliva upp det.

Försökte och försökte få honom att somna om,syndes att han var trött, men så fort jag sluta klappa på rumpan gnällde han. Bytte blöja och dona i fall det var det, men nej.

Vid 23,30 gav jag upp, efter spring fram o tillbaka. Då fick han komma till min säng. Blev det nå bättre då? Nej.. tutta lite,märktes att han var as trött men så fort jag sluta så gnällde han. Undra om det är tänder på G? Tycker iallafall synd om honom, trött men något stämmer inte. Flertal gånger jag tänkte nä nu går vi upp, så man kan ha tvn på åtminstonne,men jag var ju så jävlöa slut så jag orkade inte ens det. Tror vi halv sov iallafall mellan 01-04,sen var vi vakna igen.. till typ 7.. då somna vi i ca 1½ timme till. Sen vi klev upp är han inte alls nå gnällig eller så, han är precis lika underbar som vanligt.. Så kanske är det tänder, som han känner av när han ska "slappna" av.

 

Känner mig just nu inte speciellt trött, den kommer väl på em. & idag så ska fan inte vänta ut klockan innan jag lägger mig också. Idioti!

 

Så frågan är vad vi ska roas oss med idag? :) Hade lite planer med cia men hon verkar man inte få tag på. Så nån som har förslag?

Om orken finns ska jag kanske bowla på eftermiddagen.. det visar sig,

En till kopp kaffe så är man igång helt! :)

Ha en bra dag,det ska vi :)

Kram

 

  

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards