Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av louise axelsson - 12 januari 2012 13:17

Hejhopp!

Nu var det några dagar sen igen va? kasst jag vet. Men tiden och lusten finns inte alltid.

Men ett par rader idag iallafall. Har för ca en timme sen kommit hem från en promenad på 60 minuter,med högvolym i öronen och en underbar son i vagnen,nisse fick tyvärr inte hänga med då jag slutade promenaden med att handla på ICA. Handla sånna där skit trökiga saker idag, som bara kostar en massa.. Typ blöjor,hårspray,balsam,hudkräm,kyckling... Blir runderad och går iväg med nästan ingenting i kassen. Aja sånt nödvändigt och sån man inte behöver köpa så ofta iallafall :) Har hunnit med att diska,gett lucas lunch och ni sitter jag här och försöker få tag på Cia..

Just nu vet jag inte vad vi mer ska hitta på idag, om inte snön på vägen smälter bort alldeles för mycket så ska vi nog ut med pulkan igen, vilken glädje iögonen han hade första gången! Syndes att han tyckte det var super mysigt :)


Iförrgår var madde här på fm och drack kaffe,trevligt då det inte händer så ofta längre att vi ses.

Och Igår,var cia här på kaffe och skitsnack! Vi tog oss också en promenad,jag ville köpa pyjamaser till lucas, så jag fann 2st + en mössa och sockor. Måste köpa större pyjamaser nu,i 74.. han växer så det knakar. Han var ju 68 lång sist och han kan ha det fortfarande, speciellt i benen då han har korta ben :) korta och tjocka! <3

Mamma kom förbi en sväng också och tittade på lucas när han bada :)

det är verkligen super mysigt tycker han, o jag med för den delen.


Nu verkar lucas tycka att jag ska avsluta här..

Pussas och kramas med honom nu istället,han verkar lite trött så kanske ska han sova son eftermiddagslur strax.

Ha en bra dag. Kram


Min lilla lilla lucas i sina stora shorts! <3<3

helt sjukt hur mycket dom små växer på bara någon månad, och vad dom lär sig massa saker på så kort tid..

Bästa Lucas <3



Bild från premiär turen i pulkan :) <3

   


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards