Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av louise axelsson - 14 januari 2012 08:36

..i vanlig ordning sitter jag här med kaffet. Lucas ligger och suger på tårna,tittar på barnprogram.

Hade jätte svårt att somna igår,antagligen för alla tankar och funderingar. Vid 1 ungefär var jag nästan borta i drömmarna och då tyckte Lucas att det var lägligt att vakna. Nära på att bryta ihop faktiskt, han ville inte direkt somna heller. Så 1 ½ timme senare somna vi nog,då första gången för mig.

Sen slog han upp ögonen sina vakcra ögon vid 6 och tutta lite,somna om till 7..

Så idag blir jag nog seg som tusan, just nu känns det helt ok, kanske för jag druckit 3 koppar kaffe redan.


Som ni ser har jag bytt stil på texten, tycker den var rätt gullig!

Eller tycker ni som läser att den var dryg? Jobbigt att läsa?


Annars idag ska vi ta en promenad efter lunch till Camilla, min morbrors sambo.

Vi ska laga barnmat, jag är ju vädelös på det så jag ser framemot att få lära mig laga mat till Lucas.

Kul också att dom har en pojke som är i samma ålder som Lucas, 3-4 dagar äldre tror jag.

Min kusin :)


Vad som mer händer och sker vet jag inte, blir nog inte så mycket mer idag. Fast vad vet man.

Ha en bra dag.


Lucas & Elias.

 


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards