Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av louise axelsson - 16 januari 2012 15:15

Hej..

 

Måste ju skriva här också att Lucas sov sin första natt i egen säng! i sitt egna rum dessutom..Han har ju sovit med mig hela tiden,för mig har det känts mycket tryggare & mycket bekvämare när det har ammats på nätterna. Men som sagt så bestämde jag mig i går för att prova. Han somnade vid 20 igår kväll och vaknade vid 05.. hade innan bestämt att då får han komma till mig och tutta o somna om. Men klappa honom lite på rumpan i sin säng & då somnade han om till kl 7 : ) Ingen av gångerna har har gråtit heller när han vaknat & det känns skönt så jag vet att jag hör honom ändå. Jag däremot har sovit skit dåligt,men det var ju detsamma! sprang upp och kollade till honom 2 gånger bara ändå också. Får se om det blir en till kanon natt inatt.

 

Annars så är det så där synd om min Lucas igen, hans mage vill inte funka som den ska! Ska han behöva ha det så här emellan åt?! Det är 4 dagar sen han gjorde ifrån sig och med en gång blir det stopp! :/ Pojken är ju helt nerstämde,deppig lixom, han vill inte direkt äta och han kämpar o kämpar. Nu halv ligger han här brevid mig och bara är,halv sover trotts han sov från 12 - 14:15 !

Har retat med tempen,smörjt med bedövningssalva,haft lite ljumet vatten,han får även lactulos varje morgon.. JAG VILL HJÄLPA HAN,älskade unge JAG BYTER GÄRNA MED DIG! stackars lilla <3

 

Ska mya här en stund till,sen stoppa han i ett bad.. kanske det kan hjälpa.

Sen prova med gröt och hoppas på att han äter nån sked iallafall....

 

  

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards