Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av louise axelsson - 28 januari 2012 21:52

Skriva några rader om dagen då.

Tog oss en promenad strax före lunch idag, gick till jernvallen o prata lite med mamma som stod & var parkeringsvakt på tidningcupen,bowlinglaget har fått det i uppgift för att få in pengar, därför hon stod där.Efter vi sagt hej till henne gick vi ner i bowlinghallen,kaffe till mig och lite mellis till Lucas. Därefter blev jag sjukt sugen på tacos,hade köttfärs o lite sånt hemma så jag gjorde en snabb visit på ICA och köpte det som fattades. Kände mig grymt löjlig när jag stod och lagade tacos till mig, en person lixom..weiii! Men gott som alltid var det ju och så blev det ju nån matlåda :) Längtar tills lillplutt också kan äta tacos med mig.Hemma sen tog Lucas sig en tupplur och jag passade på att träna lite på crosstrainen samtidigt som jag kikade på Vänner. Sen har vi bara myst,vi har badat/duschat,promenerat runt,mobbat katten & gullat i soffan innan välling och sovning, han somnade vid kl 20.


å min lilla plutt har fått för sig att börja resa sig mot saker,resa sig mot mig & klänga.. what? han är ju typ 1 månad gammal? eller nä, FÖR TIDEN GÅR FÖR FORT OCH JAG HINNER INTE MED! snart 8 månader gammal ju. <3


Imorgon då? Lucas ska iallafall besöka sin pappa på fm.. hoppas att det går bra som förra gången!

Tror inte vi har nå annat?! eller? kanske..

ähh, nu ska jag kolla på nått avsnitt av Californication innan jag ska titta in i huvudet.

Godnatt när det är dax!



Myskväll med absolut bästa!

  


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards