Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av louise axelsson - 21 januari 2012 08:17

Godmorgon..


Weii, fått sovit en hel del inatt! Det behövdes. Lucas somnade vid 20.30 igår i sin säng,jag kom i säng försent då jag hade planerat att lägga mig tidigt, som vanligt. Klockan var nog kring 23.. Och det är ju redan då han har vaknat dom senaste kvällarna, och precis när jag lagt mig till rätta så hör jag hur han börja gnälla lite smått från sitt rum! Gissa om jag var nära på att börja tjuta,haha. Meeen det blev tyst med en gång och jag smög upp och kika på honom och han sov :) Vid 4 gnälldes det från hans rum och jag klev upp och behövde gå på toa först & när jag sen kommer till hans rum då sov han igen.. sov till 05.30 innan han faktiskt vaknade och fick äta.Somnade i min säng till 06.45 :) Känns otroligt skönt och jag känner mig utvilad, iallafall nu när jag väl är uppe.

Har tänkt att försöka få in ett till mål mat på dagen till Lucas, rekomendationerna är ju 2 mål mat vid 8 månader, men han är ju snart det så det måste väl vara okej?!

Och ni vet att jag fick komma hem till Camilla förra veckan och laga barnmat? INGENTING dög åt Lucas, joo katrinplommonpuren & aprikos/äpple puren.. Knäppt det där då han äter köpta burkmaten av samma saker. Men har ju hört det att en del vägrar köpt mat och en del hemlaga & sen har ju en del tur att allt duger också :) Men ska fortsätta prova, går nog över.


Idag ska vi på em till min morfar som fyller år idag,GRATTIS!<3

åååååh Fiiiiiiiiiiiika :)

Jag som tog min friheten att äta lördagsgotta igår istället för idag, men har en känsla av att det spårar ur..


Nä nu ska jag i vanlig ordning hämta mer kaffe.

ha en bra dag. Kanske jag skriver senare också..


  

 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards