Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 6 april 2012

Av louise axelsson - 6 april 2012 16:36

kramgo kille,det är tur jag har dig!

just dig <3

 

tänk att du kramas nu,pussas,leker tittut,vinkar,kryper & säger "titta" hela tiden & massa annat..

tänk att jag ska få följa just dig,hela ditt liv,alla dina framsteg & hela din utveckling!

Finns inget som nånsin kommer vara viktigare,skulle inte byta ut det mot nått i hela världen! <3


/ la

Av louise axelsson - 6 april 2012 08:12

Jävlar vad förbannad jag blev igår kväll, jävla big brother! Vilken idiot till karl som slänger ur sig en massa skit & förolämpar väldigt många människor & verkligen tycker dom är sämre. Den här tjejen nu då som han var på igår, hon har 2 barn & är ensamstående & jobbar inom vård yrket.. Vilket hon säger att det har hon alltid velat,att jobba med människor. Men som alla vet så finns det ju ett antal fler jobb där man får mer lön än innom vården. Och det tyckte Marcel var helt fel,hon borde lixom inte ha skaffat barn & dessutom vara ensamstående?

Som jag förstod det så har hon nu då lämnat ett förhållande där hon mådde skit dåligt, vad tycker karl jäveln att man ska göra då? adoptera bort barnen för att man skiljs?!

Vadå, är det viktigaste att man kan åka till thailand med sina barn varje år? isåfall är det ju väldigt många som inte bör ha barn om det ska vara så? & om människor som jobbar inom vården inte bör ha barn? förstå hur många människor som inte skulle finnas? & ska man inte vara ensamstående? fan blir så förbannad,i många fall planerar man väl inte att vara ensamstående? och om man gör det, så spelar fan det ingen roll heller.. Den där jävla karln som även jobbar med barn..tragisk människa. bläää..............

Dessutom är han elak HELA tiden mot den här Hanna, från början har han varit så jävla dum mot henne!

usch nä nu släpper vi det där & hoppas idioten åker ut på söndag!


Här hemma vaknade vi kl 7 idag, Lucas har börjat få en jävlig hosta på sitt snorande! har hört honom flera gånger i natt.

usch hoppas det inte blir nå mer tok nu. En sak jag undrar också? ventoline ( eller hur det stavas ) det fick jag ju utskrivet till lucas för några månader sen, kan jag ge han det nu? eller måste man ringa och kolla? Finns mycket kvar i flaskan han fick sist. Måste kolla upp det.


Vad händer idag då? Ska promenera med Elin iallafall,om vi orkar ;) jävlar vad deprimerande att se snön i morse då.

Råka också ställa mig på den där förbannade jävla skit vågen i morse! jävlar vad dåligt det går, + 2 kg ?!?!

Hahah,fyfan....skärpning nästa vecka för jag tänker iallafall inte hålla igen imorgon när jag ska till mormor&morfar på påskmat, hur många gånger är det påsk lixom ;)


nog om det,blir bra till slut! :)

Ha en bra dag allesammans. Glad påsk!


mina grabbar <3

 

Jag älskar dig Lucas Adam Stig! <3


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards