Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 13 april 2012

Av louise axelsson - 13 april 2012 15:29

Hejsan!


Idag sov vi till kl 8, kände mig riktigt utvilad & det bör Lucas gjort också som sov 13 timmar :)

Duschade och dona lite här hemma sen tog vi oss ut & mötte Elin & Igor!

Goa Elin bjöd på donken lunch och sen tog vi oss en sväng genom marknaden på stan :)

mysigt men framförallt gott med donken :) Önskar man hade ett par extra hundra lappar,

hittade ju ett stånd där med massa olika sortes teer,jag som varit ute efter lakrits te och

det fanns ju såklart en massa sorter jag gärna plockat med mig hem :) Sen promenerade vi hem.


väl hemma.. min hund nisse var inte värd många kr för ett ögonblick!

hade nämligen en munkjävel i skötväskan ( i en påse ) och skötväskan var öppen eftersom vi precis kommit hem och jag tagit upp nycklarna,fixar och donar med Lucas och hör ett jäkla prassel från hallen.. Och ja,ingen munk fanns då kvar iallafall..hundfan klämde i sig hela munken!!buhuuuuu.. men men.. kanske var det lika bra? NEJ!

Nu vill jag istället ha marabou choklad till kvällen..vore väl nått det!


Har även ringt runt en massa idag,som tex bemaningen.. så nu kanske jag kan börja ligga lite tillgänglig för jobb?

inte för att jag kanske får jobba nå men..det visar väl sig,kan ju inte ligga tillgänglig speciellt mycket heller så.

Även ringt runt om en massa lösenord så man kommer in på allt,när jag trodde jag fixat alla lösen så visade sig att jag iallafall inte kommer in? för att jag inte varit inne på så lång tid så det typ blivit avstängt?

Och ja nu är ju kl över 4 så får väl vänta till på måndag.


skriver kanske senare, nu måste jag dansa lite med plutten ;) <3


 

finast i världen! <3


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards