Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 29 april 2012

Av louise axelsson - 29 april 2012 14:35

Hejhej!


Haha, jag har cyklat idag! vilket jag inte gjort på jätte länge känns det som,då jag går väldigt mycket istället.

Men gick förbi morsan i morse & tog hennes cykel till jobbet, haha alltså vilken känsla!

Kände mig löjligt fri pånåvis,nästan roligt ju! Så cykeln för nog inte mamma tillbaka ;)

Iallafall så jobba jag 8-13 idag,kort pass! Gick jätte bra.

Imorgon ska jag jobba eftermiddag 13-21, något längre pass då.

Efter jobbet passa jag på att handla lite & nu är nu! Måste slå ihjäl lite tid pånåvis  & invänta min andra halva <3

vet inte rikigt när han kommer hem, mellan 17-18 typ. Längtar efter honom.


Kanske ska jag baka nå bröd i väntan på plutt? Så får det nog bli, plutten gillar ju bröden jag gjort :)

Så får det bli. Ha en bra dag.


min fina älskling i morse <3


Standard minen nu förtiden här hemma :) ( hur fin är han inte i nya pyjamasen då?!!! )

Kan ju säga att jag inte la honom åt det hållet ;) Snacka om att han lever loppan när han sover,nästan varje gång man tittar in så har han flyttat sig hur som helst :) <3

 



/ la

Ovido - Quiz & Flashcards