Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 16 april 2012

Av louise axelsson - 16 april 2012 16:44

Hejhej.

Som vanligt har jag väl inte så mycket att skriva. Vi har haft en lugn dag!

Cia kom och drack kaffe på förmiddagen & snacka lite skit,som alltid är trevligt. Sen serverades det lunch till mig och plutten,vi åt blodpudding. Eller jag iallafall,Lucas skulle ju äta själv så frågan är hur mycket som kom ner i magen & inte blev mosat i handen eller på bordet :) Nädå han är duktig. Sen sov plutten i ca 2 timmar & jag gjorde inte ett skit!

Efter mellis så gick vi ut på en liten promenad i ca 40 min,avslutade med att gunga :) åh så roligt han tycker det är!


Nu börjar det dra ihop sig för middag till plutt & jag är sugen på kaffe! så får det bli..


Fick hem papper från försäkringskassan idag,jag hade tydligen räknat fel med dagar så dom räckte inte..

känner ångest och blä på det. Men men,allt löser sig.


Nä kaffe till mamman och mat till bebis.

Bilder från idag;


 

min fina <3


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards