Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 9 april 2012

Av louise axelsson - 9 april 2012 08:02

godmorgon!

9 april... aah.. tiden går.

Natten har varit bra i vanligt ordning, lite hostig och snorigt för plutten men han har ändå sovit.

Nu dricker han välling & jag tänkte skriva lite här,det var ju nån dag sen.


I lördags var vi hemma hos min mormor&morfar,med många av släkten! Trevligt att samla alla ibland och träffas,dock saknades det ju en del, vi är en stor släkt vi :) Lucas var på sitt toppenhumör hela dagen,trotts att han inte sov nått.

Jag tog en promenad dit,strax innan hans sovstund i hopp om att han skulle somna i vagnen,men nej..

Men han var superglad hela dagen,somna dock som en stock 18.30.  Iallafall fick vi super god mat & fika, som vanligt hos mormor! Men fy satan vad jag ätit de senaste 2 veckorna, så mycket skit som jag stoppat i mig har jag nog inte ätit på hela året! Så skärpning, inge godis,fika & annat dumt på ett tag nu! möjligtvis lördagar? ;)

Bilder från i lördags får ni i ett annat inlägg då jag först vill ha bilder som Rebecka knäppte med sin kamera,

så slipper ni kanske massa kassa mobilbilder.


Igår söndag åker ju Lucas till sin pappa, så vid 10 åkte han dit. Jag gav mig ut på en joggingrunda?!?! & kände mig inte speciellt smidig och snygg lär jag säga. Insåg att jag inte sprungit/joggat på över 2 år! inte ens till bussen lixom.

man har varit lat - gravid - barnvagn.. ja,tänk att man inte har behövt sprungit på så länge? eller kunnat.

Jaja, går ju många promenader och det ska jag fortsätta med, men kanske försöka springa lite dom gånger Lucas inte är hemma. Aja, gav jag inte folk ett gott skratt igår så är det nå fel :)

Sen efter det & dusch,gick jag dom långa metrarna hem till Linda & drack kaffe & snacka skit! Kanon trevligt & på nåvis känns det som vi känt varandra längre & kan helt och hållet vara precis lika puckade som man faktiskt är,behöver inte hålla igen där inte! :) Haha vi drack ju massa kaffe & jag sprang och kissa 1000 gånger & sa till henne; fan kaffet rinner ju rakt igenom! hon frågar; VA? har du katthår i naveln?! .... hahah hur kan man höra så fel?! inte ett ord stämde ju ;) Väl hemma diska jag lite snabbt och vilade i soffan innan älsklingen kom tillbaka vid 17. Kvällsmat & massa mys innan vällingen & sovning. Han somnade som en stock,han hade bara sovit 30 minuter vid lunch så han var slut min lilla kille

Mamman kollade på bb & sen sov jag sött.


Idag då, vi ska hem till MIN farmor&farfar,blir bjuden på lunch där. Ska bli mysigt att träffa dom,har lite dåligt samvete för hur kass man är att besöka dom..inte bara dom men.. måste bli bättre.

Dom bor nere på stan så det blir promenad dit & hem.


Ha en bra dag! skriver kanske senare.


<3


 


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards