Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 14 april 2012

Av louise axelsson - 14 april 2012 16:10

Hej!

Plutten är just nu hemma hos sin pappa, han åkte dit kl 10 i morse & kommer tillbaka om ca timme.

Medans han varit där har jag hunnit med en hel del,diskat,dammsugit,torkatgolvet ( vilket verkligen behövdes ),varit ute o joggat/promenerat,kört lite styrka hemma och låtsats som om jag vet vad jag håller på med,duschat,varit till ica & nu har jag kaffe & godis besök av bästa vännen Cia! :) Äter godis så jag tror jag ska tuppa av! men det är ju lördag? ;)


ikväll känner jag att jag måste fly verkligheten en stund & försvinna in i lite twilight :)

fast jag håller ju på och kollar egenom mina säsonger one tree hill,men en liten paus i det kanske.


Annars blir det massa mys med min lilla pojke innan han ska sova,längtar efter honom nu ja! <3


bild från igår:


det här däremot är en bild från i morse här hemma ;) hahah   

   


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards