Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 23 april 2012

Av louise axelsson - 23 april 2012 08:51

Vaknar & känner mig less,less på mig själv. ( eller ja efter jag ställde mig på vågen )

Jag har ju haft mina mål angående träning och vikt. Men enda sen påsk har lixom motivationen försvunnit..

Jag har nog ätit godis var och varannan dag :/ så jävla kasst & blir så irriterad på mig själv.

Hur svårt ska det va? NEEE det är inte svårt egentligen..

Jag var så nära mitt mål ang vikten,när jag skulle nått den så spela det lixom ingen roll då var det träning & bygga upp musklerna men jag ville ändå lixom nå vikt målet. Men nu ligger jag + 3kg.. ( dock har jag gått ner  mina 20 graviditets kilon & 7kg till ) men det kan man ju inte leva på hela tiden...

Jag som var så duktig att promenera minst en gång om dagen tidigare, nu är jag så kass på det också.

Hur svårt kan det vara att hålla sig till godis 1 dag i veckan och 1 promenad om dagen?!

skärpning maria louise axelsson !!!!!


 

GE HIT MIN MOTIOVATION IGEN,TACK!

TJOCKIS.

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards