Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 15 april 2012

Av louise axelsson - 15 april 2012 20:17

eftermiddag/kvälls aktivitet;


jääääääsning..







Min fina,som självklart hjälp till ;) <3


/la  

Av louise axelsson - 15 april 2012 09:32

Börjar känna obehag här hemma,kommer väl låta sinnesjuk nu men är rätt säker på att vi inte är ensam här.

Som ni kanske läst ju har jag haft ångest över Lucas gåstol, som brukar spela för sig själv trotts att den står emot väggen och ingen är i närheten ( lucas sover ). Fått höra att jag ska prova byta batterier ifall det är det,visst kanske är det dom som börjar ta slut men tillfällena den spelar är så bestämda på nåvis! har lixom aldrig hört den på dagen & det är alltid när jag sitter i soffan. Och dessutom vet jag inte hur jag skulle reagera om jag nu skulle byta batteri och den fortsätter spela? det skulle ju vara sjukt äckligt! Och sen har jag upptäckt nu när jag börjat filma Lucas en hel del,så flyger det omkring sånna där "tussar" i luften,inte bara en utan flera. Visst kanske är det damm,men det är också konstigt för jag städar ganska mycket och njae,jag vet inte vad jag tror. Men dom är väldigt synliga iallafall,ibland även på kort & det är också här i vardagsrummet där gåstolen finns. Blä, det är obehagligt och jag vet inte vad jag tror. Tror man på sånt?

Jag ser ju det med mina egna ögon & hör med mina egna öron.. eh jag vet inte. Obehagligt är det iallafall.


/ la


Ovido - Quiz & Flashcards