Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 19 april 2012

Av louise axelsson - 19 april 2012 12:32

Hallå!

Dagen har känts lång idag,klockan är bara halv ett men det känns som jag varit vaken länge

och det bör vara dax att lägga sig men så är ju inte fallet.

Lucas sov jätte bra inatt iallafall så sömn har vi fått.På morgon här tog vi oss ut på en promenad med Cia,

blev en skön promenad på ca 7 km.Självklart en massa kaffe och prupp prat efteråt :) 

Lucas lunch är intagen & är pigg som en lärka,försöket med att sova ern stund gav jag snabbt upp,

han somna ju 10 min i vagnen så inte vet jag.Ska pröva snart igen..

Själv tänkte jag då laga mat när han somna,men får ge mig på det ändå,hungrig ju!


Idag ska jag jobba eftermiddag också, första passet på så länge!

Ska bli kul,lite nervös känner jag mig också :) Under tiden är Lucas med bästa mormorn <3


Nä dax för mat. Ha en bra dag!



 

Älskade gotroll <3


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards