Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

- 120406 arg,tjock & påsk

Av louise axelsson - 6 april 2012 08:12

Jävlar vad förbannad jag blev igår kväll, jävla big brother! Vilken idiot till karl som slänger ur sig en massa skit & förolämpar väldigt många människor & verkligen tycker dom är sämre. Den här tjejen nu då som han var på igår, hon har 2 barn & är ensamstående & jobbar inom vård yrket.. Vilket hon säger att det har hon alltid velat,att jobba med människor. Men som alla vet så finns det ju ett antal fler jobb där man får mer lön än innom vården. Och det tyckte Marcel var helt fel,hon borde lixom inte ha skaffat barn & dessutom vara ensamstående?

Som jag förstod det så har hon nu då lämnat ett förhållande där hon mådde skit dåligt, vad tycker karl jäveln att man ska göra då? adoptera bort barnen för att man skiljs?!

Vadå, är det viktigaste att man kan åka till thailand med sina barn varje år? isåfall är det ju väldigt många som inte bör ha barn om det ska vara så? & om människor som jobbar inom vården inte bör ha barn? förstå hur många människor som inte skulle finnas? & ska man inte vara ensamstående? fan blir så förbannad,i många fall planerar man väl inte att vara ensamstående? och om man gör det, så spelar fan det ingen roll heller.. Den där jävla karln som även jobbar med barn..tragisk människa. bläää..............

Dessutom är han elak HELA tiden mot den här Hanna, från början har han varit så jävla dum mot henne!

usch nä nu släpper vi det där & hoppas idioten åker ut på söndag!


Här hemma vaknade vi kl 7 idag, Lucas har börjat få en jävlig hosta på sitt snorande! har hört honom flera gånger i natt.

usch hoppas det inte blir nå mer tok nu. En sak jag undrar också? ventoline ( eller hur det stavas ) det fick jag ju utskrivet till lucas för några månader sen, kan jag ge han det nu? eller måste man ringa och kolla? Finns mycket kvar i flaskan han fick sist. Måste kolla upp det.


Vad händer idag då? Ska promenera med Elin iallafall,om vi orkar ;) jävlar vad deprimerande att se snön i morse då.

Råka också ställa mig på den där förbannade jävla skit vågen i morse! jävlar vad dåligt det går, + 2 kg ?!?!

Hahah,fyfan....skärpning nästa vecka för jag tänker iallafall inte hålla igen imorgon när jag ska till mormor&morfar på påskmat, hur många gånger är det påsk lixom ;)


nog om det,blir bra till slut! :)

Ha en bra dag allesammans. Glad påsk!


mina grabbar <3

 

Jag älskar dig Lucas Adam Stig! <3


/ la


 
 
Rebecka

Rebecka

6 april 2012 10:45

Och hur många gånger får vi fetta oss tillsammans?! Kommer gå upp 2kg till av att bara titta på maten imorgon, hahaa. Försvinner lagomt till jul ;) PUSS

http://berebe.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards