Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

- 120418 tandläkaren

Av louise axelsson - 18 april 2012 08:28

Tjena.

Inatt har det inte varit kul! kl 23 vaknade lucas & var inte helt nöjd om man säger så. Ledsen och verka inte trött alls.

Provade ett tag i hans rum,sen i mitt rum,tillbaka till hans rum.. Men sen vid ca halv 3 somna vi i min säng.

Jaha och sen vakna han strax efter 6 och var super glad och pigg.. inte jag lär jag säga. Men jag ska inte klaga,det händer ju inte ofta.. Men för det får jag väl känna mig jävligt trött?


Lucas är iallafall på toppen humör nu,kanske är det en till tand på g?

Mina morgon övningar är gjorda iallafall,lite halvt utförda då det blir lite svårare med en klättrande Lucas :)

Idag ska jag till tandläkaren.. kollade in pris för undersökning i går på deras hemsida; 718kr ?!!?!

Iallafall så blir det promenad dit,verkar ju bli toppen väder idag som tur är! Men innan jag ska dit ska jag gå med Lucas till hans pappa,han brukar ju vara på em på onsdagar,dock blev det lite tidigare för jag ska vara hos tandläkaren 13.50

Så det var ju bra att det gick att ordna :) Ja så sen efter det,blir det väl en promenad hem & jag ska passa på att städa ( bakade rågsiktsbröd igår & hade väl inte riktigt ork att få undan allt),kanske hinner jag ta mig en joggingtur också..


Har jag förresten skrivit här att vi har fått dagisplats? :) han får börja i augusti/september.

& vi fick på förstahandsvalet,kanon det :)


Ja just det,har blivit bokad för första jobbpasset på över 1 år också :) ska bli roligt!


lite mer kaffe på det här så..


 

<3<3<3<3


/ la

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards