Mamma till Lucas 110601 v

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

- 120214 mitt hjärta

Av louise axelsson - 14 februari 2012 13:01

Hej..


Kaffe och ett blogginlägg innan jag ska göra mat,kyckling wrap? heter det så?

Gott är det iallafall, plutten han sover nu och hoppas jag hinner iallafall göra det mesta med maten innan han slår upp sina fina ögon. På eftermiddagen tänkte jag faktiskt pröva bowla igen,har spelat max 4 gånger sen februari förra året så man kanske inte kan ha så förbannat högakrav..men har man damp så.

Haha ähh, glad om jag börjar med rätt fot idag faktiskt.

Sen hade jag en tanke att jag faktiskt skulle köpa typ chokladhjärtan osv till oss här hemma, eller till mig mest då Lucas inte äter det haha.. Men hur patetiskt känns det inte då? och andra sidan är jag fattig nu så att slösa det på mig själv känns ju ännu mer patetiskt :D haha forever alone. Och andra sidan känns det ju som en jävligt bra anledning att helt plötsligt äta choklad mitt i veckan? ;)


Haha guuud, vet ni vad som är rätt tråkigt? att jag måste riva ur hela min garderob för att hitta något som passar!

Alltså ja då tänker ni men rensa det du inte kan ha då? Jo men då hade jag ju typ 5 plagg kvar?

hur löljigt känns inte det? Kan inte nån ge mig några tusen så jag kan köpa en ny garderob, tack på förhand.


Nä vilket onödigt inlägg det här blev.. hejdå.


Mitt hjärta & kommer alltid alltid att vara min.

Älskade unge!

Vi önskar er en glad alla hjärtans dag!

      

Mysigt och roligt att mysa i mammas säng <3

/ la


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av louise axelsson - 16 augusti 2012 15:05

Hejhej! Andra dagen på inskolningen idag :) har gått kanon.Han blev dock ledsen när jag skulle gå in på toaletten,men när jag kom ut sen så var han någon annanstans och var så nöjd! så det kändes ju ändå skönt, för imorgon går vi dit till 8.30 ...

Av louise axelsson - 13 augusti 2012 21:02

Tjenis.   Här sitter jag i soffan och ser ful ut. Väntar på att wallander ska börja. Vid kl 18 idag var jag på föräldrarmöte på Lucas dagis :) mitt första :)  Och tänk va att min bebis, som nyss låg i min mage och sparka och tryckte :') och...

Av louise axelsson - 12 augusti 2012 20:40

Busbusbus :) ett halvhjärtat försök att baka macarons,några blev bra..andra katastrof. nutella fyllning i brist på ork att röra ihop något :P bella (: Hon trivdes direkt, gått på lådan,ätit mat och sovit hur mycket som helst :) ...

Av louise axelsson - 10 augusti 2012 20:56

Provat att göra whoopie pies :) tja, har aldrig gjort dom förr, aldrig smakat förr och känner ingen som gjort det heller,så har inget att jämföra med :) Finns ju hur mycket olika fyllningar och dyl.. Idag provade jag med vit chokladkräm :) Ska ...

Av louise axelsson - 9 augusti 2012 21:22

Sådär ja, hemma igen efter ett arbetspass! En toppen kväll med super duper Jenny! :) Nu har jag avverkat mina 5 raka kvällar. Ledig i morgon,sen jobba kväll på lördag också. Sen är det inge jobb förens den 18e. Bakade tigermuffins tidigare idag...

Ovido - Quiz & Flashcards