Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av louise axelsson - 1 februari 2012 20:40

Näe, jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Min nacke är helt dum i huve,vilket gör att jag har svin ont i bakhuvudet och typ i öronen.. vettefan vad som hände. Men ska iallafall försöka läsa lite innan jag släcker lampan, älskade bok,älskade EDWARD :D mihihi..


Ska skriva ner här också om dagen, så jag kan gå tillbaka och läsa sen.

Min fina underbara pojk blir hela 8 månader idag! Jag kan inte fatta, varje månad blir jag lika löjligt förvånad hur tiden bara kan gå så här fort?! Aldrig har man märkt hur tiden går på detta sett sen man fick barn.

Alldeles som tiden börja då när han föddes,

vid hans första andetag började inte bara hans liv, också mitt! <3


Vi var på bvc i morse också, vilket alltid är så spännande. Min plutt väger nu 9600 gram & är 70cm lång!

Han har gått upp 600gram ungefär och växt 2 cm på knappt en månad.. älskade plutt.

Var lite kontroll också på bvc, vad han kunde och vad han inte kunde. Lär ju säga att han där hann med o visade tanten allt hon ville se :) Så inga frågetecken alls faktiskt.. Fick en tid omkring den 20:e igen, bara för hans stackars tröga mage,det ska väl vara nån läkare där då som kanske har mer tid än dom andra akuttiderna man fått. Hoppas!

Efter besöket där mötte vi Cecilia vid sjukhuset, tog oss en skön promenad till dollar store! Sen vidare till stan & jag lyckades till min stora förvåning köpa jeans, till mig själv?! ett klädesplagg? till mig? mamman? va? :)

Men det behövdes ju verkligen så. Plutten har ju fått kläder beställda från ellos denna månad,så han blir inte utan ;)

Fikade lite på lasses också innan vi for hem, en övertrött plutt som var jätte surig på bussen,som sen slockna så fort vi klev av och sov sedan hela tiden fast jag klädde av honom o la han i sin säng.

Har roat mig lite med att sätta in kort i ramar, ska fortsätta roa mig med att sätt upp dom imorgon.

Vet ni en till sak? Idag har vi bott här i 6 månader.. ett halvt år? ja du, den där tiden...


Nejnejnej.. nu blir det sängen för min del.


  


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards