Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av louise axelsson - 7 februari 2012 16:11


Fick hem två nya canvas tavlor idag :)

Nu får ni lite bilder på vårat hem.


Denna tavla kom idag :)

& denna :)

 


   

Ursäkta mina döende tulpaner .

och suddiga bilder.

     

& nisseman har självklart sin plats också.

   


Annars idag har vi bara varit ut en kortsväng, var till Ica.. köpte hårfärg. Så nu är man väl lite bättre i skallen iallafall. Sen har vi bara myst,Lucas han är nya badad precis och pyjamas på pga av en väldigt stor olycka. Haha tyckte det var lika bra att han fick pyjamas då också. Nu kommer Lucas pappa strax och ska hälsa på honom.


Ikväll ska jag se breaking down part 1 om lucas somnar så mamman orkar.

Längtar tills jag får nästa bok, så jag kan fortsätta. HUR KAN MAN HA SÅN LÄNGTAN? haha

Elin, help me. - får lösa det i morgon. <3


Nä nu ska jag ta mer kaffe. Hejdå.

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards