Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av louise axelsson - 12 februari 2012 08:34

Godmorgon.

Idag slog jag upp ögonen före plutten.Fast i samma stund började han prata så glatt inne från sitt rum. 12 ½ timmes sömn för honom, han somnade 19.30 och vaknade vid 8 :)

Duktiga killen <3

 

Nu på förmiddagen ska plutt till sin pappa en stund..

Jag funderar på om jag ska orka gå och lägga mig i fusksolen igen? Vill men känner mig lat,vilket jag gjort hela jäkla veckan. eller ska man kanske städa? läsa? duscha? Gå över till Cia en sväng? lutar åt att sola, det är ju inte så kallt ute heller så en liten promenad skadar nog inte. Vi får se helt enkelt..

 

Vad vi ska hitta på sen vet jag inte, har inget planerat, tror jag?

Nisseman kommer väl tillbaka idag också,så kanske får besök av mormor Kicki på em.

 

förresten så läste jag ut bok nr 2 igår. Den var också på 450 sidor och jag fick boken av Elin i onsdags. Haha jag är tydligen läskunnig vilket jag tvivlat på underskol tiden ;)

Så innan jag blunda igår började jag i bok nr 3 " ljudet av ditt hjärta". Blev inte så mycket läsning då jag somnade nästan av att bara landa på kudden.

 

Nä nu ska jag ha mer kaffe och sen försöka klura ut vad jag orkar och inte medans min andra halva är borta en stund. <3

 

Trevlig söndag!

 

du gör mig hel!

  

Hejhej! :)

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards