Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av louise axelsson - 2 februari 2012 21:27


har roat mig med att sätta upp lite kort här hemma :)

Här är lite bilder.


   


Ni får ursäkta att dom är suddiga,men är man darrig så är det FAN INTE LÄTT.

har satt upp lite i hallen också, bjuder på det i mån.


En bild på min gobit också <3

som jag förövrigt upptäckte att det var 2 tänder som kom samtidigt :) stora killen.

Han har haft det jobbigt med magen idag, hoppas så innerligt att det kommer i morgon bitti!

Han är sig inte lik ju, sen han vaknade från sin em lur så har han suttit med mig i soffan och bara varit..jag satt honom i sin gåstol, som han annars älskar att springa i.. men han stod bara på samma ställe och såg bekymrad ut :/ stackarns liten. Så han har legat på mig här i soffan ända tills det var dax för kvälls vällingen & innan den somna han på mig till o med. Nog för att det är super mysigt,men att veta att det inte är okej med honom är hemskt, han hade dessutom 38.7 i feber..

Älskade plutt <3

   


Jag ska lägga mig och läsa jag. Snart är boken utläst.. ( Notera det Elin! ) hihi.

Imorgon hoppas vi på en riktig skit dag.. haha lite humor i det hela.


GODNATT..


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards