Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av louise axelsson - 11 februari 2012 10:26

Nu har det gått någon dag igen..

Orkar inte skriva allt som vi gjort men lite om dagen igår iallafall..


Vid 9 tog jag Lucas i sin pulka och gick mot öppnaförskolan :) Vi skulle i vanlig ordning träffa bästa Elin&Igor. Hade super trevligt men vi var dock inte med på sången vi hade planerat. Såg också dom senaste hand & fotavtrycken vi gjorde sist vi var där.Dom blev kanon bra :) Dock på bara knappa 2 månader så har knubbhänderna & fötterna blivit så knubbiga att dom inte fick plats på samma,knubb plutt <3 Har iallafall planerat att ge bort dom vi gjorde sist,fast dom blev så bra att jag vill ha dom själv haha! nejdå, dom ska ges bort. En har jag inte riktigt bestämt mig om, för jag vet inte varför jag ska vara så snäll när jag vet att jag aldrig någonsin får tillbaka nånting & egentligen varför ska jag? Men som nån sa till mig när jag berätta, " för du är en fin människa Louise " .. Ja, kanske jag är det,ibland.. vi får se.

Iallafall så somnade lucas i pulkan den korta vägen hem, jag hade gett honom lunch innan vi gick hemmåt, så sen sov han fast jag bar upp honom,klädde av honom och la honom i sängen, går åt mycket energi! :) Och mamman passade på att läsa älskade boken.

Sen gav jag plutten gröt och sen gick vi hem till min pappa och umgicks med alla fina där. Fick både fick och mat,Annikas goda Lasange. Mums.

Var där ganska länge, var nog hemma vid kl 20. Nästan direkt fick plutt välling och la sig och sov hela natten. Jag läste som en tok igår,fan vad jag älskar böckerna och ja självklart är filmerna lika bra <3

Har knappt 50 sidor kvar i boken och den är också på 450 sidor! Och jag börja läsa den för 3 dagar sen :D Ska absolut läsa när plutten snart tar sin fmlur! Tur jag har bok nr 3 hemma här också :D weiii, får nästan ångest när jag tänker på att jag snart läst igenom dom..

 

Idag har jag skurat badrummet,tak till golv,damsugit överallt och städat som fan i mitt sovrum. Har bara det där jävla berget med disk kvar. hmm och klockan är inte ens 11 på fm, är man inte lite för effektiv ibland?!

 

Kanske jag skriver senare, nu ska plutt få lite mellanmål innan det är dax för lite sömn.

Ha en bra lördag.

 

Bild från igår på öppnaförskolan.

Igor & Lucas fikar <3

  

 

/ la

Ovido - Quiz & Flashcards