Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av louise axelsson - 6 februari 2012 08:36

Godmorgon.. nu var det nån dag sen va?


Vi ska strax göra oss färdiga för en stund på öppnaförskolan, ska träffa Elin & Igor :)

Vi får hoppas att Igor vaknat på en socialare sida idag så han slipper blir rädd för lilla plutten! hihi.

Annars får dom väl fika för då tycks det ju glömma bort farorna ;) Efter vi varit där funderar jag på om jag ska unna mig en hårfärg? det är ju löjligt hur man ser ut i huvve nu.


Igår var lucas hos sin pappa en stund, medans han var där tog jag & cia en promenad till fusksolen. Kan ju säga att det inte var igår man låg i ett solarium? måste ju vara närmare 2 år sen? Så det var en underlig känsla att faktiskt ha tid med det. Väl hemma en dusch och lite kaffe innan min prins kom tillbaka. Sen mös vi hela kvällen och nisseman kom tillbaka från mormor kicki också. Alla samlade. mina fina.

Lucas sov som vanligt nästan 12 timmar i natt, dutti kille måste jag säga. Gick lättare än väntat med att sluta amma och sluta med nattmål.


Denna vecka tänkte jag också försöka börja köra lite mer styrketräning också, så här vek kan man ju inte va! haha.. uppdatering om det kommer..

Nä nu ska det bytas blöja och på med alla kläder, mot mys på öpnna!


Ha en bra dag.

kram


 

finns inte ord som kan beskriva alla lycka och kärlek! <3


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards