Mamma till Lucas 110601 v

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av louise axelsson - 23 februari 2012 19:02

Godkväll.

Bjuder på lite bilder på min badpojke!

Ja katten är oftast med han på ett hörn,min katt tycker om vatten?

Medans hunden Nisse alltid är gömd i ett annat rum nånstans, i rädsla att han ska behöva blir ren :)




trollunge! <3

   

 


Ja bada är inga som helst problem, han älskar det!

Inte när han var mindre heller, han har aldrig visa något som helst tecken på att han inte gillar det.


Ska strax göra välling, han har idag igen vikit från våra rutiner.. Somnade max tio min i vagnen på fm.. Sen slocknade han inte förens kl 4 !! vilket är för sent, var ju tvungen och väcka honom efter knappt en timme.

Men han har inte varit nå grinig för det :)


& jag ska läsa, så fort plutt somnat..

" så länge vi båda andas " .. jag blir tårögd bara av titeln.

åååååååååh vad jag ska läsa. Fast får ångest också för jag vet hur fort det kommer gå,vadå sista boken?! :(

Kan det inte fortsätta i all evighet ?!!?!?


/ la

Ovido - Quiz & Flashcards